Word ook

Tuinhouder bij Stichting Snorhaar

Even pauze!

Op dit moment hebben we even genoeg tuinen en gaan we eerst kijken naar de tuinen die zich al hebben aangemeld. Daarna gaan we ons focussen op de opening van onze opvang. In de loop van het jaar gaan we weer op zoek naar nieuwe tuinen en kun je je weer aanmelden!

Hoe word je tuinhouder?

Voor we een egel in jouw tuin kunnen plaatsen is het belangrijk dat we weten of jouw tuin geschikt is. We willen natuurlijk allemaal het beste voor de egeltjes en daarom hebben we een aantal eisen zodat we de egels een goede kans geven om terug te keren naar de natuur.

Zorg voor de Utrechtse natuur

Samen zorgen we voor een gezonde en sterke biodiversiteit in Utrecht. Door dieren de juiste zorg te bieden geeft Stichting Snorhaar hen de kans om te herstellen en weer terug te keren naar de natuur.

Met jouw bijdrage vergroot je de kans dat je op een mooie natuurwandeling jouw favoriete dieren kan zien, nu en in de toekomst!

Waar wordt je geld aan besteed?

Schenken met belastingvoordeel!

Stichting Snorhaar heeft een ANBI status! Dat is fijn want daardoor hoeven wij geen belasting te betalen over de gift en kan jij met jouw donatie extra geld terugvragen van de belastingdienst. Wie houdt er niet van een belastingvoordeel?! Donateurs van Stichting Snorhaar mogen hun giften aftrekken van de de inkomsten- of vennootschapsbelasting.